vineri, 10 ianuarie 2014

Modulul 3-4 reflecție

Sunt explorate resursele interactive bazate pe Internet pentru colaborare și comunicare între elevi.
Sunt examinate modalități de localizare și evaluare eficientă a posturilor web,relevante pentru documentare.
Are loc împărtășirea prezentărilor cu alt grup, se face axarea pe punctele forte și pe domeniile ce necesită îmbunătățiri.
Se reflectează asupra feedbackului colegilor și se includ sugestiile în Portofoliul unității de învățare.
Impactul Internetului asupra învățării elevilor este enorm, oferindu-le diverse moduri,surse, opinii, informații.
Internetul este un instrument solid pentru cercetare, colaborare și comunicare, el permite să comunici cu toată lumea.
Modulul IV.
Elevii trebuie să înțeleagă, că Internetul trebuie utilizat în mod sigur și foarte responsabil.
Obiectivele specifice ale învățării la unitate vor fi direcționate spre crearea unor modele de prezentări, publicații, portal wiki sau blog.
Apoi va fi actualizată Prezentarea Portofoliului Unității de învățare ce este în proces de pregătire.
Se vor face consultări în perechi.
Întrebările principale al acestui modul ar fi :
-care este cel mai efectiv mod de utilizare a tehnologiilor pentru a susține și a evalua performanțele elevilor?
-cum să le ajutăm elevilor să se adapteze la lecțiile bazate pe proiecte și centrate pe elevi.
Unitățile de învățare bazate pe proiecte permit de a lua în considerație necesitățile individuale și interesele fiecărui elev.
Elevii aleg conținutul, procesul, produsele.
Elevii urmează să utilizeze instrumente diferite pentru a demonstra cunoștințele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu